V tomto týdnu jsme s dětmi probírali ZVÍŘATA NA FARMĚ. Vysvětlili jsme si jaký je rozdíl mezi domácími zvířátky/mazlíčky a hospodářskými zvířaty. Povídali jsme si jaká hospodářská zvířata už známe a kde jsme je viděli. Pomocí obrazového materiálu jsme si představili konkrétní zástupce hospodářských zvířat – pojmenovávali jejich obydlí, povídali si o tom, co jedí a jaký z nich máme užitek.

Děti také sestavovaly zvířecí rodinky (samec, samice a mládě) a společně jsme si je pojmenovávali. Na konci týdne si děti vyzkoušely samostatnou práci na stanovištích na téma zvířata na farmě – děti počítaly zvířata, skládaly obrázky (puzzle), vyhledávaly obrázek nepatřící do řady, ke kartičce s obrázkem a nápisem hledaly samostatný obrázek a nápis, ke stínu přiřazovaly obrázek, skládaly zvířecí rodiny, dokreslovaly druhou polovinu zvířecího obličeje a počítaly slabiky a zakreslovaly jejich počet pomocí puntíků.

Mimo to jsme také cvičili, hráli různé pohybové hry, zpívaly u klavíru a pilně nacvičovaly minioperu “Červená Karkulka” na besídku pro rodiče.

Odpoledne děti odpočívaly u četby z knih “Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky” a “V Tichošlápkách je pořád veselo”. Během výtvarně-pracovních aktivit děti tvořily kočky, prasátka nebo husy.